June PVP Tournaments - Page 7 - Archives - WarpPortal Community Forums

Jump to content


Photo
- - - - -

June PVP Tournaments


  • Please log in to reply
167 replies to this topic

#151 KriticalAssassin

KriticalAssassin

    Too Legit To Quit

  • RO Raconteurs
  • 3714 posts
  • LocationBehind you?
  • Playing:Ragnarok Online
  • Server:Chaos- Renewal

Posted 08 June 2012 - 06:34 PM

Do I get tokens for this or something? Or have they been given to some random minstrel out there?
  • 0

#152 iDanii

iDanii

    Amateur Blogger

  • Members
  • 170 posts
  • LocationColombia
  • Playing:Ragnarok Online
  • Server:Valkyrie ~ Classic

Posted 08 June 2012 - 06:35 PM

This thing was so funny xD i loled so much at the bugs lool!! xD
  • 0

#153 Mosu

Mosu

    Amateur Blogger

  • Members
  • 191 posts
  • LocationMinnesota
  • Playing:Ragnarok Online
  • Server:Valkyrie

Posted 09 June 2012 - 05:17 AM

Oh, there was a FFA? I would have participated had I known that...
  • 0

#154 Oda

Oda

    Space Monitor

  • Community Managers
  • 6709 posts
  • LocationThunderbird 5
  • Playing:Ragnarok Online

Posted 09 June 2012 - 08:30 AM

We usually do these at the very end, though I think we'll have to insist that it's every warrior for themselves.
  • 0

#155 Elementald

Elementald

    Amateur Blogger

  • Members
  • 231 posts
  • LocationProntera
  • Playing:Ragnarok Online

Posted 09 June 2012 - 08:40 AM

Does the place have a mado suit guy also where you can repair your items

Edited by Elementald, 09 June 2012 - 08:40 AM.

  • 0

#156 1408510590

1408510590

    I made it Off Topic

  • Members
  • 44 posts

Posted 09 June 2012 - 08:40 AM

pick me up a group oda im lvl 150/50 warlock BigSean Ymir server :<
  • 0

#157 Oda

Oda

    Space Monitor

  • Community Managers
  • 6709 posts
  • LocationThunderbird 5
  • Playing:Ragnarok Online

Posted 09 June 2012 - 09:14 AM

Broadcast start!
  • 0

#158 Masterpiece

Masterpiece

    Amateur Blogger

  • Members
  • 215 posts
  • LocationNevada

Posted 09 June 2012 - 10:54 AM

Shield Reflect
Royal Guard
Ymir

I want to fight. ^_^;
  • 0

#159 zr0rieu

zr0rieu

    Universal Translator

  • Members
  • 3463 posts
  • Playing:Ragnarok Online

Posted 09 June 2012 - 10:55 AM

Tournament already started
  • 0

#160 Tofu

Tofu

    Too Legit To Quit

  • Members
  • 2070 posts
  • Playing:Ragnarok Online
  • Server:Chaos - Animosity

Posted 09 June 2012 - 07:56 PM

This was a lot of fun. Is there plans to make this a more regular thing? Not just a once-before-usrc thing? Would be fun I think if we had this every few months.
  • 0

#161 Lazerbomb

Lazerbomb

    Awarded #1 Troll

  • Members
  • 583 posts
  • Playing:Ragnarok Online
  • Server:Ymir

Posted 10 June 2012 - 09:03 AM

The people who participated on Ultimate's Team on Ymir, the Ymirians!, when/how will we get our WPS tokens? :o, just wondering since we were a last minute ragtag team and scrammbled among different guilds

Edited by Lazerbomb, 10 June 2012 - 09:03 AM.

  • 0

#162 Tofu

Tofu

    Too Legit To Quit

  • Members
  • 2070 posts
  • Playing:Ragnarok Online
  • Server:Chaos - Animosity

Posted 10 June 2012 - 10:52 AM

They should be on a character somewhere.

I got a PM from Heim after the not-so-FFA event following the tournament saying the tokens were put on a different char on the same account.
  • 0

#163 Lazerbomb

Lazerbomb

    Awarded #1 Troll

  • Members
  • 583 posts
  • Playing:Ragnarok Online
  • Server:Ymir

Posted 10 June 2012 - 11:04 AM

checked all my chars and its not on any of them :/, i guess ill wait alittle longer
  • 0

#164 Kevin

Kevin

    Amateur Blogger

  • Members
  • 349 posts
  • Playing:Ragnarok Online

Posted 10 June 2012 - 12:31 PM

lol 2 wps tokens for winning? (and it was put on the wrong character)

thank you gravity
  • 0

#165 Wizard

Wizard

    Too Legit To Quit

  • Members
  • 3945 posts
  • Playing:Ragnarok Online
  • Server:Ymir

Posted 10 June 2012 - 01:20 PM

lol 2 wps tokens for winning? (and it was put on the wrong character)

thank you gravity


lol?

Hmm... didn't know we got prizes for winning... gotta check my warlock on Ygg and Valk since I won on those 2 servers (11am on Sat too early for the likes of me >_<)
  • 0

#166 idontcare

idontcare

    Amateur Blogger

  • Members
  • 222 posts

Posted 10 June 2012 - 01:35 PM

yeah i didnt get any wps tokens either :( so much for a participation prize :'( lol
  • 0

#167 Wizard

Wizard

    Too Legit To Quit

  • Members
  • 3945 posts
  • Playing:Ragnarok Online
  • Server:Ymir

Posted 10 June 2012 - 01:40 PM

yeah i didnt get any wps tokens either :( so much for a participation prize :'( lol


I participate cuz it seemed fun... and it was fun... prize should be seen just as gratitude or something among those lines...
  • 0

#168 Kevin

Kevin

    Amateur Blogger

  • Members
  • 349 posts
  • Playing:Ragnarok Online

Posted 10 June 2012 - 04:06 PM

we don't get anything for winning (though we should!)

i got 2 wps tokens for all of us for participating
  • 0




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users