atoli/Meridiana's Art Watch <3 - User Fan Art - WarpPortal Community Forums

Jump to content


Photo

atoli/Meridiana's Art Watch <3


  • Please log in to reply
24 replies to this topic

#1 Atoli

Atoli

    I made it Off Topic

  • Members
  • 13 posts

Posted 13 November 2010 - 07:27 PM

Hey you~!

Have you ever wished being AFK would get you something other than HP/MP restored? Have you ever considered random strangers staring at you to be cool instead of creepy? Well hi, I'm atoli, and I'm here to make stalking fun again~

So I like to draw. Unfortunately, I suck at it. Sadly, my character has dull looks. Ooh, Princess Leia hair. Whee. Because of this, I go to outside sources for inspiration~ I'm shy, though, and don't want to ask people to pose for me. Instead I draw people I find sitting around!

I post my sketches up here afterwards, so that people will be able to see the results. I try to get their names, but sometimes I forget. So, if you see a friend or yourself in a picture, please tell me if I don't have the character name! I so want to credit lovely players. :]


Edited by Atoli, 19 November 2010 - 09:46 PM.

  • 0

#2 Atoli

Atoli

    I made it Off Topic

  • Members
  • 13 posts

Posted 13 November 2010 - 07:30 PM

Name: Halonica
Found: Port of Winds


Posted Image

I love that hairstyle~ it's adorable!
  • 0

#3 Atoli

Atoli

    I made it Off Topic

  • Members
  • 13 posts

Posted 13 November 2010 - 07:33 PM

Name: I didn't catch it. ;_; xSophiax maybe? I'm not sure. </3
Found: Port of Winds


Posted Image

I loooooove lolita style~
  • 0

#4 KoalaBaby

KoalaBaby

    I made it Off Topic

  • Members
  • 69 posts
  • LocationWhales
  • Playing:Dragon Saga

Posted 14 November 2010 - 01:15 AM

your drawings are so pretty!
  • 0

#5 WolfinGanger

WolfinGanger

    I made it Off Topic

  • Members
  • 67 posts
  • LocationRight behind you

Posted 14 November 2010 - 08:36 AM

lol thos are awesome
  • 0

#6 OrangeCrush

OrangeCrush

    I made it Off Topic

  • Members
  • 94 posts

Posted 14 November 2010 - 08:52 AM

Wow, those are really good! Can you draw a guy next? I wanna see D:
  • 0

#7 Limey

Limey

    I made it Off Topic

  • Members
  • 34 posts
  • LocationIn the corner...WAY OVER THERE. :D
  • Playing:Dragon Saga

Posted 14 November 2010 - 06:45 PM

Cute style~ I love it! XD
  • 0

#8 Atoli

Atoli

    I made it Off Topic

  • Members
  • 13 posts

Posted 15 November 2010 - 04:43 PM

Thank you everyone~
  • 0

#9 StormHaven

StormHaven

    (ノ°▽°)ノ︵┻━┻

  • VMod Retired
  • 5432 posts
  • Playing:Dragon Saga
  • Server:Dekard

Posted 15 November 2010 - 04:56 PM

those are cool
  • 0

#10 taym

taym

    I made it Off Topic

  • Members
  • 55 posts
  • Locationafk in libra np np?
  • Playing:Nothing

Posted 16 November 2010 - 01:25 AM

stalk me :lol: tho i might stalk back >_>
  • 0

#11 Atoli

Atoli

    I made it Off Topic

  • Members
  • 13 posts

Posted 16 November 2010 - 12:02 PM

Name: DeXiL
Found: Port of Winds

Posted Image

I wish I could buy cash items. I need new hair. :lol:

Edited by Atoli, 16 November 2010 - 12:02 PM.

  • 0

#12 l3efore2Late

l3efore2Late

    I am New.

  • Members
  • 5 posts

Posted 16 November 2010 - 05:30 PM

omg its soo cute! Ur soo freaking good at drawing T_T im so jealous...
  • 0

#13 deathheartxx44f

deathheartxx44f

    Amateur Blogger

  • Members
  • 365 posts
  • Playing:Dragon Saga

Posted 17 November 2010 - 03:17 AM

so cute ! :lol:

Stalk me sometime!
I love your drawings
  • 0

#14 Gutek

Gutek

    Amateur Blogger

  • Members
  • 486 posts
  • LocationAt your nearest Starbucks

Posted 17 November 2010 - 10:51 AM

Psssssssttttt

port of winds, by the banker, channel 5........a monk looking pirate and a homeless looking pally.....

Edited by Gutek, 17 November 2010 - 10:51 AM.

  • 0

#15 Atoli

Atoli

    I made it Off Topic

  • Members
  • 13 posts

Posted 17 November 2010 - 12:39 PM

Name: Bloviate
Found: Well, she whispered me, so it was more like I got found? lol

Posted Image

Took waaaaay too long. :lol: Also sorry for the lame pose, I was pretty fed up by that point.

EDIT: THE SHADING ON THE ARM IS WRONG.

DAMN IT.

Edited by Atoli, 17 November 2010 - 12:40 PM.

  • 0

#16 Atoli

Atoli

    I made it Off Topic

  • Members
  • 13 posts

Posted 17 November 2010 - 12:41 PM

Psssssssttttt

port of winds, by the banker, channel 5........a monk looking pirate and a homeless looking pally.....


Pffft I'll keep an eye out. /ROFL
  • 0

#17 Gutek

Gutek

    Amateur Blogger

  • Members
  • 486 posts
  • LocationAt your nearest Starbucks

Posted 17 November 2010 - 12:57 PM

Pffft I'll keep an eye out. /ROFL


*cough*


usually AFK at late hours raking up rest exp












~


They look cute, keep at em.
  • 0

#18 l3efore2Late

l3efore2Late

    I am New.

  • Members
  • 5 posts

Posted 17 November 2010 - 05:06 PM

Name: Bloviate
Found: Well, she whispered me, so it was more like I got found? lol

Posted Image

Took waaaaay too long. :) Also sorry for the lame pose, I was pretty fed up by that point.

EDIT: THE SHADING ON THE ARM IS WRONG.

DAMN IT.


OMG! <3 My Bloviate is sooo cute <3! :p_devil: oh yeah, Im still waiting for the mail <3 ^^
  • 0

#19 KiroAmi

KiroAmi

    Amateur Blogger

  • Members
  • 273 posts
  • Location-
  • Playing:Dragon Saga
  • Server:The only one?

Posted 17 November 2010 - 10:03 PM

Hey you~!
It's Meri time!

Have you ever wished being AFK would get you something other than HP/MP restored? Have you ever considered random strangers staring at you to be cool instead of creepy? Well hi, I'm atoli, aka Meridiana, and I'm here to make stalking fun again~

So I like to draw. Unfortunately, I suck at it. Sadly, my character has dull looks. Ooh, Princess Leia hair. Whee. Because of this, I go to outside sources for inspiration~ I'm shy, though, and don't want to ask people to pose for me. Instead I draw people I find sitting around!

I post my sketches up here afterwards, so that people will be able to see the results. I try to get their names, but sometimes I forget. So, if you see a friend or yourself in a picture, please tell me if I don't have the character name! I so want to credit lovely players. :]

Oh, and if you see a mage named Meridiana running around town, say hi~!


CH1 LIBRA 47 SIN IGN Amii..GOGOGO


mybe i'll go online 2hrs later ._.

Edited by KiroAmi, 17 November 2010 - 10:03 PM.

  • 0

#20 BluePup90

BluePup90

    I made it Off Topic

  • Members
  • 22 posts
  • LocationTaiwan

Posted 18 November 2010 - 02:53 PM

Wow your drawings are awesome....STALK ME!!!! >.<
  • 0

#21 iceranger

iceranger

    Too Legit To Quit

  • Members
  • 1387 posts
  • LocationPallet Town
  • Playing:Nothing
  • Server:...

Posted 22 November 2010 - 12:02 PM

#3
I wants to be per D!!
  • 0

#22 ElatusLin

ElatusLin

    Amateur Blogger

  • Members
  • 277 posts
  • LocationThe Void Between Worlds

Posted 23 November 2010 - 07:32 PM

I like your style I kinda want one of me to :3
  • 0

#23 aires

aires

    Awarded #1 Troll

  • Members
  • 654 posts
  • LocationAustralia >:3
  • Playing:Nothing

Posted 26 November 2010 - 12:06 AM

OOMMMG OOMMGG OOMMGG II LLOOVVEE UURR DRRAAWWWIINNGG!!!!!!!! <3
STALK ME STALK ME =O
  • 0

#24 thecommoncode

thecommoncode

    I made it Off Topic

  • Members
  • 14 posts

Posted 28 November 2010 - 06:31 PM

Wow your art is amazing, I'd love to see a render of my char
Posted Image
usually standing in Ash mist outside of Van Cliff Mansion chan 5

Edited by thecommoncode, 28 November 2010 - 06:37 PM.

  • 0

#25 fyerolight

fyerolight

    Awarded #1 Troll

  • Members
  • 525 posts
  • LocationPuerto Rico
  • Playing:Dragon Saga
  • Server:Vyvern

Posted 28 November 2010 - 07:02 PM

Amazing :D
  • 0




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users