Hello Midgardians,
We understand that there has been some confusion in regards to the server merge issues, and I want to take some time to address this matter.
First I would like to say, that we have been hearing that players are misconstruing the use of the tickets system as something to be a negative. Please allow me to clarify that it is not at all a bad thing. No one is placing blame on the players. The ticket system is a device used for the benefit of the players.
In order to accurately track all issues relating with the game, we ask that players create tickets. Through tickets we are able to respond to your specific issue, track larger issues that might require a patch fix or other action, and are able to reference back to known or resolved issues in the future. We merely need players to write in, because each player is different and requires the attention of a GM to properly investigate and restore items, buffs, or VIP time that may be missing.
In regards to Zeny, unfortunately that was something that was necessary as the two different economies were vastly different. Much like one would have to utilize exchange rates in the real world, we had to essentially do an exchange rate in the in-game world. While the market may look rather strangled right now, it is only because there is a boom as everyone is excited to have new players on the server. Generally, things even out after a month.
That being said we are looking into events that everyone can take part in that will assist in helping to get acclimated to the world. We look at all of our players equally and would love to see a fun and ever growing world that is all inclusive.
We hope to see you in game!
Thai:
สวัสดีคะ Midgarians ทุกท่าน
ทางเราได้ทราบว่า ผู้เล่นทุกท่านมีการสับสน หลังจากมีการผสานของ server ท่างเราอยากจะขอแนะนำและปรึกษากับการแก้ปัญหานี้คะ
ก่อนอื่นทางเราทราบว่า มีเหตุการที่ผู้เล่นมีความ เข้าใจว่าระบบส่งตั๋วticket system จะมองในแง่ลบเฉพาะกับการมีปัญหาในเกม ทางเราขอให้ทุกท่านเข้าใจว่าระบบอุปกรส่งตั๋ว ticket system มีจุดประสงใว้เป็นผลประโยชน์บวกกับผู้เล่น เสมอ จึงเป็นข้อดีที่ทางเราอยากจะแนะนำให้ใช้อย่างสบายใจคะ
การสร้างและส่งตั๋วticket จากผู้เล่นจะช่วยให้ GM และทีมบริการเราดูแลทุกท่านใด้อย่างดีและติดต่อใด้อย่างสม่ำเสมอ เมื่อใด้รับตั๋วแล้ว ทางเราจะสามารถตรวจสอบและแก้ปัญหาได้ถูกจุด ส่วนกรณีปัญหามีมากกว่าเกินคาดที่ผู้เล่นหลายท่านเจอ เราจะดำเนินการแก้ patch fix และติดตามต่อไปคะ
ทางเราขอให้ผู้เล่นทุกท่านสอบถ้ามปัญหาที่เจออย่างเช่น รายการไอเทม, buff, หรือเวลาของ VIP ขาดหายไป ทางเรายินดีสอบสืบสวนเพื่อท่านเสมอคะ
ในส่วนเงิน Zeny เศรษฐกิจของทั่งสองโลกต่างกันมาก เราจำเป็นที่ต้องมีอัตราแลกเปลี่ยนเงินโลกในเกม ให้เหมื่อนกับโลกในชีวิตจริงของเรา
ตอนนี้ตลาด เศรษฐกิจ และอัตราแลกเปลี่ยนยังไม่เข้าที่เพราะมีผู้เล่นจำนวนมากได้รวมเข้าอยู่ server ที่เดียว ขอให้รอสักระยะหนึงแล้วทุกอย่างจะเริ่มเข้าที่เองคะ
หลังจากที่ใด้อธิบายแล้ว ทางเราหวังว่าผู้เล่นทุกท่านจะช่วยมีส่วนร่วมและช่วยกันปรับตัวให้ชินกับสภาพแวดล้อมใหม่ ทางเรายินดีที่ดูแลทุกท่านเท่าเทียมเสมอ โลกใหม่ของเราจะมีความสนุกสนานไปตลอดด้วยๆกันคะ
แล้วเจอกันในเกมนะค่ะ!
Traditional Chinese:
親愛的玩家您好!
看到了論壇張貼的時候,關於芙雷亞的合併我們 意識到有一些的玩家有一點糊塗。我要給你的問題回答,要誤會消釋。
最近我們看了一些玩家可能感覺到GM問有問題的玩家寄給Support Team票是懷的事。我們要明確Support Ticket 的目的。需要寄給Support Team票不是懷的事。關於玩家遊戲的問題,沒人埋怨玩家。 因爲Support System的目的是幫助玩家,我們想你們用。
爲了準確改問題,請大家寄給Support Team票。 用票讓我們給你個別回答,參考號稱的問題。我們還可以發現很重要的問題需要直接視察或用Patch改問題。還有一些問題需要個別答案,例如恢復buffs。
關於zeny,因爲奧丁的經濟和芙雷亞的不同我們得調節。你去別的國的時候,你得換錢。芙雷亞的玩家的情況一樣的。芙雷亞玩家zeny的調節好比兌換率。現在市場可能看起來膨脹,可是大概一月以前的時候會回復。
因爲我們要幫助玩家順利燮理,現在我們開展一些事件例如幸福時刻箱子。 我們覺得每個玩家同樣的。想要繼續創造好玩友好遊戲的經驗!
遊戲裏希望見面!