To the old players comodo patch and before - Ragnarok 1 Community Chat - WarpPortal Community Forums

Jump to content


Photo
- - - - -

To the old players comodo patch and before


  • Please log in to reply
10 replies to this topic

#1 Saruman

Saruman

    I am New.

  • Members
  • 1 posts

Posted 18 April 2011 - 11:44 PM

Wow it's been awhile that i played ragnarokonline, and things have changed. LoL at the s.sunglasses, the one of the most rarest item back in those days. I remember the server got hacked once, they gave us as compensation the s.sunglasses event. Which was one time only, and yeah been playing other game atm. I would like to say hi to te old players from Mystic Elfs (our war guild), i am from SSP. And i bet there is slightly a few people who can reply on this thread, we will see. I like the old days, when wizzard use Fire piller to pwn Orc hero/Orc lord :blink: , oh oh oh i am bringing some memories back to old players. REMEMBER when we gotten WOE patch, Five Fingers of Death guild!!!!!! LoL they came to pvp and pwned us all. Kasius and Jim u guys still playing?

So this is a HI to old Sakray players :angry:

Saru man
  • 0

#2 Dukeares

Dukeares

    Too Legit To Quit

  • Members
  • 1113 posts
  • Playing:Ragnarok Online

Posted 18 April 2011 - 11:54 PM

Man...Woe Patch and COmodo patch .That was like the Golden Age of RO...It was Seriously Fun when it Hit my local server a long long time ago
  • 0

#3 sukidayo

sukidayo

    Amateur Blogger

  • Members
  • 231 posts

Posted 19 April 2011 - 12:39 AM

it went downhill from there..
  • 0

#4 Tigra

Tigra

    Too Legit To Quit

  • Members
  • 1656 posts

Posted 19 April 2011 - 06:05 AM

I'd say it went downhill from when the Juno patch/trans classes were implemented.
  • 0

#5 Shinjin6

Shinjin6

    Amateur Blogger

  • Members
  • 127 posts

Posted 19 April 2011 - 06:10 AM

Juno Patch was a sick patch!

I just got back on RO a little over a week ago, but damn, I do remember being able to stack fire pillars. And people would go all AGI/DEX Hunters for MVP, and the only way to reach 160 DEX was Rocker-carded Tights!

Oh, and people High-Orced it to 99! And XGMR, and Playmates, and ah gah so many more sweet guilds.

And the first day Iris opened in the Juno patch, where there were thousands of people in the novice training grounds competing for Porings. Hell, when people would tank on Poporings.

It was more of a focus on skill in siege, rather than the sum total of god items and how much zeny you had.

Yeah I'm nostalgic. :]
  • 0

#6 Daray

Daray

    Too Legit To Quit

  • Members
  • 1019 posts
  • Playing:Ragnarok Online
  • Server:Chaos

Posted 19 April 2011 - 06:16 AM

Sup, I was Pegasus./Pegasus../Pegasus.../The Godfather* and The Lawlerskate on Sakray.
(Priest/Mastersmith/Hunter/Monk/High Wiz)

Are you coming back? If so, welcome!
  • 0

#7 soudou

soudou

    Too Legit To Quit

  • Members
  • 1338 posts
  • Playing:Nothing
  • Server:EU abyss

Posted 19 April 2011 - 07:13 AM

Well you could start on Ygg if you want a more fresh server with a low population similar to Sakray/Iris. But theres going to be an increase in bots steadily I think there now they got Valkyrie-like settings. But if you're feeling truly nostalgic you'll remember the TONs of bots during beta days so you may feel at home :blink:

*Been playing on/off since 2002 or thereabouts during open beta Chaos then Loki when that server opened. I play on Ymir now :angry: *

Edited by soudou, 19 April 2011 - 07:16 AM.

  • 0

#8 mooMOOmoo

mooMOOmoo

    Awarded #1 Troll

  • Members
  • 511 posts

Posted 19 April 2011 - 07:24 AM

iRO beta was unplayable... the maps were so overcrowded that just trying to find a monster to kill was already troublesome, and the extreme lag because each server couldn't handle 15,000 characters online at the same time... I played a mage (bad build) on the beta and was base level 43 when P2P came in.

Edited by mooMOOmoo, 19 April 2011 - 07:25 AM.

  • 0

#9 Tigra

Tigra

    Too Legit To Quit

  • Members
  • 1656 posts

Posted 19 April 2011 - 08:32 AM

Beta was the best, lmao. The point was that you didn't need to level to have fun.
  • 0

#10 Blueness

Blueness

    Amateur Blogger

  • Members
  • 427 posts
  • Twitter:https://twitter.com/irowiki
  • LocationNew Mexico
  • Playing:Ragnarok Online
  • Server:Renewal

Posted 19 April 2011 - 11:39 AM

Ah, Mystic Elves and the Sakray Socialist Party, good memories!
  • 0

#11 Daray

Daray

    Too Legit To Quit

  • Members
  • 1019 posts
  • Playing:Ragnarok Online
  • Server:Chaos

Posted 19 April 2011 - 11:54 AM

No Remorse and Nobless Oblige
  • 0




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users