Server Maintenance at 3:00PM PDT! Patch v. 487 - Page 3 - Patch Notes Archive - WarpPortal Community Forums

Jump to content


Photo

Server Maintenance at 3:00PM PDT! Patch v. 487


  • Please log in to reply
250 replies to this topic

#51 GreylaVu

GreylaVu

    Knight Representative

  • Members
  • 245 posts
  • Playing:Nothing

Posted 17 October 2013 - 06:09 PM

no patch?

 


  • 0

#52 Castanho

Castanho

    Too Legit To Quit

  • Members
  • 1549 posts
  • LocationGarden of Aru
  • Playing:ROSE Online
  • Server:That one

Posted 17 October 2013 - 06:12 PM

4 hours + off for maintenance and no patch note yet? ¬¬


  • 0

#53 GreylaVu

GreylaVu

    Knight Representative

  • Members
  • 245 posts
  • Playing:Nothing

Posted 17 October 2013 - 06:13 PM

4 hours + off for maintenance and no patch note yet? ¬¬

its 5 hours+ now


  • 0

#54 jerremy

jerremy

    Knight Representative

  • Members
  • 6045 posts
  • LocationYour closet.
  • Playing:ROSE Online
  • Server:Currently unknown

Posted 17 October 2013 - 06:14 PM

You all sound like you have nothing better to do~


  • 0

#55 GreylaVu

GreylaVu

    Knight Representative

  • Members
  • 245 posts
  • Playing:Nothing

Posted 17 October 2013 - 06:16 PM

You all sound like you have nothing better to do~

you mean like troll forums?


  • 0

#56 Castanho

Castanho

    Too Legit To Quit

  • Members
  • 1549 posts
  • LocationGarden of Aru
  • Playing:ROSE Online
  • Server:That one

Posted 17 October 2013 - 06:17 PM

You all sound like you have nothing better to do~

Hmm let me check

 

Market, university, mom's surgery, pizza time. 

 

Hmm guess i had  did some fun things. But I do still want the patch notes. Any problems?


  • 1

#57 DrunkinMonkey

DrunkinMonkey

    Awarded #1 Troll

  • Members
  • 630 posts
  • LocationBrisbane / QLD / Australia (GMT+10)
  • Playing:ROSE Online
  • Server:There can be only one :D

Posted 17 October 2013 - 06:21 PM

You all sound like you have nothing better to do~

lol hey its my kid free weekend just dropped the terror off at her mothers for the wknd :D but in saying that im just watching a movie while reading the forums awaiting my new costumes ;)


  • 0

#58 micie

micie

    I made it Off Topic

  • Members
  • 31 posts
  • Locationphilippines
  • Playing:ROSE Online
  • Server:Draconis

Posted 17 October 2013 - 06:34 PM

1hr and 20mins :D


  • 0

#59 Icii

Icii

    I made it Off Topic

  • Members
  • 13 posts

Posted 17 October 2013 - 06:41 PM

1hr and 20mins :D

 

Someone is getting impatient :P


  • 0

#60 finny2033

finny2033

    I made it Off Topic

  • Members
  • 38 posts
  • Playing:ROSE Online
  • Server:Draconis

Posted 17 October 2013 - 06:54 PM

how long has server been down? im not sure which time zone PDT means for me im in central time


  • 0

#61 Yuju

Yuju

    I made it Off Topic

  • Members
  • 49 posts
  • LocationNew Caledonia
  • Playing:ROSE Online
  • Server:Leonis

Posted 17 October 2013 - 06:56 PM

Almost 6 hours


  • 0

#62 EmoCutt

EmoCutt

    Too Legit To Quit

  • Members
  • 1963 posts
  • Playing:ROSE Online
  • Server:Draconis

Posted 17 October 2013 - 06:56 PM

This must prove their greatest fears to be true guis. They rehash and rehash every event and now they add some new stuff... and it makes for a long ass patch.. never gonna get new stoof again...lol just kidding :P Pumped for new costumes!


  • 0

#63 Leeny

Leeny

    Awarded #1 Troll

  • Members
  • 857 posts
  • LocationUSA New York
  • Playing:ROSE Online
  • Server:Draconis

Posted 17 October 2013 - 07:03 PM

Oh my goshhh, Just let me log in so I can set up my vendor and sleep already! Jeeeezz maaan


  • 0

#64 TooCool4You

TooCool4You

    Amateur Blogger

  • Members
  • 436 posts
  • LocationLewiston,ID
  • Playing:ROSE Online
  • Server:ARUANIANS

Posted 17 October 2013 - 07:06 PM

LOL 6hrs maintenance . what u guys fixing ? and when we log in its gonna be so laggy LOL


  • 0

#65 invie2

invie2

    I made it Off Topic

  • Members
  • 10 posts
  • LocationTacoma, WA
  • Playing:ROSE Online
  • Server:Draconis

Posted 17 October 2013 - 07:28 PM

Wow.. this is a long maintaince! i'm new here to rose online in general, played other mmo's

 

But never remember a maintaince patch took this long. oh well maybe its time to meet new friends while we wait xD

 

 


  • 0

#66 TooCool4You

TooCool4You

    Amateur Blogger

  • Members
  • 436 posts
  • LocationLewiston,ID
  • Playing:ROSE Online
  • Server:ARUANIANS

Posted 17 October 2013 - 07:42 PM

Coming Soon.. :ok:

 

When is "SOON"? 4 more hrs ? People are waiting :(


  • 0

#67 TooCool4You

TooCool4You

    Amateur Blogger

  • Members
  • 436 posts
  • LocationLewiston,ID
  • Playing:ROSE Online
  • Server:ARUANIANS

Posted 17 October 2013 - 07:49 PM

Shazamo any updates for the players ?

 


  • 0

#68 invie2

invie2

    I made it Off Topic

  • Members
  • 10 posts
  • LocationTacoma, WA
  • Playing:ROSE Online
  • Server:Draconis

Posted 17 October 2013 - 07:52 PM

Question? what do you do at level 230? im no where near it. just want to know if theres anything to do. i hear some people say almost nothing, not even farming due to blue monsters.

 

I'm not a big fan of PvP, i'm bad at it lol 


  • 0

#69 TooCool4You

TooCool4You

    Amateur Blogger

  • Members
  • 436 posts
  • LocationLewiston,ID
  • Playing:ROSE Online
  • Server:ARUANIANS

Posted 17 October 2013 - 07:53 PM

ahmm.. dungeons , crystal defenders. or the fun part make a new char


  • 1

#70 TooCool4You

TooCool4You

    Amateur Blogger

  • Members
  • 436 posts
  • LocationLewiston,ID
  • Playing:ROSE Online
  • Server:ARUANIANS

Posted 17 October 2013 - 07:55 PM

Alright ! 7hrs now and still nothing? Update us please !


  • 0

#71 TooCool4You

TooCool4You

    Amateur Blogger

  • Members
  • 436 posts
  • LocationLewiston,ID
  • Playing:ROSE Online
  • Server:ARUANIANS

Posted 17 October 2013 - 08:00 PM

Shazamo said they gonna keep us posted. :) GG


  • 0

#72 invie2

invie2

    I made it Off Topic

  • Members
  • 10 posts
  • LocationTacoma, WA
  • Playing:ROSE Online
  • Server:Draconis

Posted 17 October 2013 - 08:01 PM

ha yeah, im only level 86 so still very far away! been playing about 2 months now. xD

 

and hope this maintenance is over soon, would like to play for a bit before bed..


  • 0

#73 TooCool4You

TooCool4You

    Amateur Blogger

  • Members
  • 436 posts
  • LocationLewiston,ID
  • Playing:ROSE Online
  • Server:ARUANIANS

Posted 17 October 2013 - 08:03 PM

yea.. would like to check out the stuff they did for 7hrs and counting LOL


  • 0

#74 invie2

invie2

    I made it Off Topic

  • Members
  • 10 posts
  • LocationTacoma, WA
  • Playing:ROSE Online
  • Server:Draconis

Posted 17 October 2013 - 08:07 PM

they said be online soon like  2 hours ago lol


  • 0

#75 Castanho

Castanho

    Too Legit To Quit

  • Members
  • 1549 posts
  • LocationGarden of Aru
  • Playing:ROSE Online
  • Server:That one

Posted 17 October 2013 - 08:09 PM

Lets see.

The servers got off around 6hours ago.

My mom did her surgery around the same time. At this point, I believe she will be back from the hospital before they can set up the servers.

 

 

:heh:  :heh:  :heh:

 

Oh and sure!

 

NO PATCH NOTES YET!!!

 

When you guys put the servers on, we want to play! No reading forums  :p_sad:


Edited by Castanho, 17 October 2013 - 08:10 PM.

  • 0




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users