Refine Event : Post your refines! - Ragnarok 1 Community Chat - WarpPortal Community Forums

Jump to content


Photo
- - - - -

Refine Event : Post your refines!


  • Please log in to reply
412 replies to this topic

#1 KamiKali

KamiKali

    They pay me to post.

  • Members
  • 5139 posts
  • Playing:Nothing

Posted 22 September 2016 - 12:50 PM

I haven't refined yet, so let's talk about yours.

 

Let's see your new & shiny upgraded gear! Maybe say how many you used too.

 

Screenshots preferred :b

 

Glorious sight:

 

ab1f96d093c1acf6ef2bdef03c847805.jpg


Edited by KamiKali, 22 September 2016 - 01:36 PM.

  • 0

#2 Nirvanna21

Nirvanna21

    They pay me to post.

  • Members
  • 8805 posts
  • LocationNew Zealand
  • Playing:Ragnarok Online
  • Server:Chaos

Posted 22 September 2016 - 12:55 PM

No dice, tried my KVM, plenty of opportunities but no results.

 

Good thing I got another batch of ore coming ><


  • 0

#3 MilkyThief

MilkyThief

    Guide Master

  • Members
  • 873 posts
  • LocationMassachusetts
  • Playing:Ragnarok Online
  • Server:Renewal/Chaos

Posted 22 September 2016 - 12:59 PM

600 Ores in, no luck yet. It has +13'd once, eventually it may +14. Might give up soon.

 

Meanwhile, my guildie did 2 +14 in under 300 ores. 

 

Game is rigged, RO hates shadow chasers, and loves suras. 

 

Spoiler


  • 2

#4 WolfTri

WolfTri

    Too Legit To Quit

  • Members
  • 1940 posts
  • LocationWinterfell
  • Playing:Ragnarok Online
  • Server:Chaos

Posted 22 September 2016 - 01:05 PM

191 ores, +12->+14.

 

Also, any confirmation on enriched rates? I just broke 10 lvl 3 maces, not a single one reached +8.


  • 0

#5 Legendario2300

Legendario2300

    Too Legit To Quit

  • Members
  • 3580 posts
  • Playing:Nothing

Posted 22 September 2016 - 01:11 PM

lol

 

7yOcGEI.png


  • 2

#6 4782131221082418730

4782131221082418730

    Too Legit To Quit

  • Members
  • 2368 posts
  • Playing:Nothing

Posted 22 September 2016 - 01:13 PM

900 HD brad my KVM is still +10 and I cannot exchange any WPE to KP anymore because

 

Spoiler

 

 


Edited by 4782131221082418730, 22 September 2016 - 01:16 PM.

  • 0

#7 Toxn

Toxn

    Too Legit To Quit

  • Members
  • 3511 posts
  • LocationCanada
  • Playing:Ragnarok Online
  • Server:Chaos

Posted 22 September 2016 - 01:14 PM

Waiting for someone to +13 a faceworm skin by accident while trying to make it certable.


Edited by Toxn, 22 September 2016 - 01:14 PM.

  • 0

#8 kappakeepokupo

kappakeepokupo

    Too Legit To Quit

  • Members
  • 1186 posts
  • LocationPH
  • Playing:Ragnarok Online
  • Server:Chaos

Posted 22 September 2016 - 01:24 PM

Waiting for someone to +13 a faceworm skin by accident while trying to make it certable.

+14 GFSS no slot no stats


  • 0

#9 Nirvanna21

Nirvanna21

    They pay me to post.

  • Members
  • 8805 posts
  • LocationNew Zealand
  • Playing:Ragnarok Online
  • Server:Chaos

Posted 22 September 2016 - 01:30 PM

So I tried another 200 ores, got my Crimson Bow to +15 and my KVM back to +13.

 

vplKHAq.jpg


Edited by Nirvanna21, 22 September 2016 - 01:57 PM.

  • 2

#10 LilCrazed

LilCrazed

    Awarded #1 Troll

  • Members
  • 806 posts
  • Playing:Ragnarok Online
  • Server:Loki to Ymir to Chaos

Posted 22 September 2016 - 01:39 PM

Did a +15 Sandstorm [4] :)

+14 KVM Jama  :thumb2:

+14 KVM Bloody Roar  :gg:

+14 KVM Dagger  :thx:

+14 White Eddga Hat  :heh:

+14 KVM Mace  :rice:

+14 FQL Dagger  :yawn:


Edited by LilCrazed, 15 October 2016 - 08:07 PM.

  • 0

#11 Tofu

Tofu

    Too Legit To Quit

  • Public Security Section 9
  • 3287 posts
  • Playing:Ragnarok Online
  • Server:Chaos

Posted 22 September 2016 - 01:39 PM

Ugh... 1637 ores later.

yc4qnqX.jpg
  • 4

#12 ZanRen

ZanRen

    Awarded #1 Troll

  • Members
  • 582 posts
  • LocationLake Elsinore, CA - Land of lost hopes and dreams
  • Playing:Ragnarok Online
  • Server:Thor

Posted 22 September 2016 - 01:43 PM

56 hd carniums to make +12 mad bunny +13 wdeh +12 immune shield all from +10 coz im new at this +10 and up stuff :p_laugh:

 

gonna stop here for now and try to up my kvm katar later :p_smile:


  • 0

#13 Alkyda

Alkyda

    Amateur Blogger

  • Members
  • 263 posts

Posted 22 September 2016 - 01:48 PM

like 500 hd ores 3 +13 kvms and 3 +14 level 3 weapons


  • 0

#14 Myzery

Myzery

    They pay me to post.

  • Banned
  • 6670 posts
  • Playing:Nothing

Posted 22 September 2016 - 01:53 PM

Upgraded my KvM mace to +14 in 25 ores.


2rcrax1.png


Edited by Myzery, 22 September 2016 - 02:10 PM.

  • 0

#15 VicViper7a3

VicViper7a3

    I made it Off Topic

  • Members
  • 13 posts
  • Playing:Nothing

Posted 22 September 2016 - 01:53 PM

tMe7DKb.png

 

The saga continues.


  • 5

#16 ChakriGuard

ChakriGuard

    They pay me to post.

  • Members
  • 7815 posts
  • Playing:Nothing
  • Server:Sakray

Posted 22 September 2016 - 02:03 PM

+14 KVM in 10 ores only. The rates are higher than what they advertised :3

 

Not sure why I even tried to + 14 my spear. I dont even use it lol

 


  • 1

#17 Tofu

Tofu

    Too Legit To Quit

  • Public Security Section 9
  • 3287 posts
  • Playing:Ragnarok Online
  • Server:Chaos

Posted 22 September 2016 - 02:12 PM

Hypermaxed my warlock too (297 ores)

w304bTz.jpg
  • 0

#18 KamiKali

KamiKali

    They pay me to post.

  • Members
  • 5139 posts
  • Playing:Nothing

Posted 22 September 2016 - 02:23 PM

Hypermaxed my warlock too (297 ores)

w304bTz.jpg

perfect example of the law of averages
  • 0

#19 CloudyYun

CloudyYun

    Amateur Blogger

  • Members
  • 386 posts
  • Playing:Ragnarok Online
  • Server:Chaos

Posted 22 September 2016 - 02:31 PM

uwytOKG.jpg


  • 2

#20 Hissis

Hissis

    Too Legit To Quit

  • Members
  • 3901 posts
  • Playing:Nothing

Posted 22 September 2016 - 02:37 PM

Upgrade my sadness to +17 after this event

 

yvTuzeq.jpg


  • 17

#21 Miyamisuu

Miyamisuu

    Awarded #1 Troll

  • Members
  • 945 posts
  • LocationSin City
  • Playing:Ragnarok Online
  • Server:Chaos

Posted 22 September 2016 - 02:40 PM

E58p5zo.jpgFrom +12 to +14 = 91 ores with traditional relogging and praying XD


  • 3

#22 Darksorrow1234

Darksorrow1234

    Too Legit To Quit

  • Members
  • 2994 posts
  • Playing:Ragnarok Online
  • Server:Chaosss

Posted 22 September 2016 - 02:45 PM

so will the newbies be able to compete with the veterans? :>


  • 0

#23 MilkyThief

MilkyThief

    Guide Master

  • Members
  • 873 posts
  • LocationMassachusetts
  • Playing:Ragnarok Online
  • Server:Renewal/Chaos

Posted 22 September 2016 - 02:47 PM

You gotta draw the line somewhere.... You gotta draw a line in the sand. You gotta make a statement... You gotta look inside yourself and say, "what am I willing to put up with today?" - Not this. I quit.

 

 

1500 Ores, +13'd 8 times. Failed to go to +14 8 times. 

 

I didn't spend a dime on this, only zeny. I would be much much angry had I spent irl monies. 


Edited by MilkyThief, 22 September 2016 - 02:47 PM.

  • 0

#24 iNeedFluffs

iNeedFluffs

    Too Legit To Quit

  • Members
  • 1636 posts
  • Playing:Ragnarok Online
  • Server:Chaos

Posted 22 September 2016 - 02:57 PM

 

+14 KVM in 10 ores only. The rates are higher than what they advertised :3

 

Not sure why I even tried to + 14 my spear. I dont even use it lol

 

 

rest in peace 


  • 0

#25 fuyukikun

fuyukikun

    Disney Prince in Disguise

  • Members
  • 12245 posts
  • LocationIndonesia
  • Playing:Ragnarok Online
  • Server:Chaos, on hiatus

Posted 22 September 2016 - 02:59 PM

seems like enriched rates is unaffected. i broke so many -_-ing level 3 weapon from +7 to +8.

From 30 weapon, only 10 made to +8 from +7.


  • 0




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users