art dump - User Fan Art - WarpPortal Community Forums

Jump to content


Photo
* * * * - 7 votes

art dump


  • Please log in to reply
32 replies to this topic

#1 RagingHormones

RagingHormones

    Awarded #1 Troll

  • Members
  • 733 posts
  • Playing:Pogo's Lounge

Posted 10 January 2012 - 12:22 PM

um so yea i dont like making threads over and over again and seeing my name all over this section so for now im gonna consolidate all future works into one big thread. i wish there was a bigger community of artists here in rose like in ragnarok and dragon saga though, feeling lonely down here in the small corner of Rose User Fanart. :wacko:

going to put all the art in this first post
Posted Image

Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted ImagePosted ImagePosted Image
Posted Image << original imagePosted Image

Edited by RagingHormones, 19 July 2012 - 11:51 AM.

  • 15

#2 Zurn

Zurn

    They pay me to post.

  • Members
  • 8468 posts
  • Playing:ROSE Online
  • Server:Arua

Posted 10 January 2012 - 12:53 PM

looks pretty sweet to me! good job :P
  • 0

#3 Oerba

Oerba

    Awarded #1 Troll

  • Members
  • 998 posts
  • Playing:Nothing

Posted 10 January 2012 - 02:04 PM

The hawker reminds me of something, but I just can't put my finger on it.

I think it's Final Fantasy related.

Good artwork though :P
  • 0

#4 Dusk1PS

Dusk1PS

    Too Legit To Quit

  • Members
  • 1355 posts
  • Playing:Ragnarok Online

Posted 10 January 2012 - 02:24 PM

I can see what you mean Oerba...It has a Tidus feel to it(FFX)

Nice job!

Edited by Dusk1PS, 10 January 2012 - 02:24 PM.

  • 0

#5 RagingHormones

RagingHormones

    Awarded #1 Troll

  • Members
  • 733 posts
  • Playing:Pogo's Lounge

Posted 10 January 2012 - 02:26 PM

i was actually looking at dissidia's art while i was drawing this, specifically squall's and laguna's. Wanted to try out the style for myself heh. next one i want to try would probably be done in hyung tae kim's style, minus the ginormous boobs tho.
  • 0

#6 Oerba

Oerba

    Awarded #1 Troll

  • Members
  • 998 posts
  • Playing:Nothing

Posted 10 January 2012 - 03:54 PM

i was actually looking at dissidia's art while i was drawing this, specifically squall's and laguna's. Wanted to try out the style for myself heh. next one i want to try would probably be done in hyung tae kim's style, minus the ginormous boobs tho.


Only thing that comes to mind is Magna Carta.

"Hi, I'm Reith" :P
  • 0

#7 Kitten

Kitten

    Too Legit To Quit

  • Members
  • 3077 posts
  • Playing:Ragnarok Online

Posted 11 January 2012 - 09:16 PM

Yours completely blows the original out of the water.
  • 0

#8 RagingHormones

RagingHormones

    Awarded #1 Troll

  • Members
  • 733 posts
  • Playing:Pogo's Lounge

Posted 12 January 2012 - 12:50 PM

Only thing that comes to mind is Magna Carta.

"Hi, I'm Reith" :rofl:


oh lawd everytime she said that i wanted to punch her. Haren was my favorite though, he had so many good one-liners.

and thanks for the feedback guys, appreciate it. constructive criticism always welcome as well. i might not reply but i do read it. :bow:

Edited by RagingHormones, 12 January 2012 - 12:50 PM.

  • 0

#9 Rinpyon

Rinpyon

    Amateur Blogger

  • Members
  • 469 posts
  • LocationCanyon city of Zant
  • Playing:Ragnarok Online
  • Server:Chaos

Posted 26 January 2012 - 11:13 PM

reminds me a lot to kingdom heart and FF somehow. I looove your work :P
  • 0

#10 RagingHormones

RagingHormones

    Awarded #1 Troll

  • Members
  • 733 posts
  • Playing:Pogo's Lounge

Posted 09 February 2012 - 09:50 PM

more random doodlez... drew two of my avvies so kinda is user fan art??? haven't done personal art for a long time so this was a refresher.

pic added to first post

Edited by RagingHormones, 09 February 2012 - 09:50 PM.

  • 0

#11 luciolle

luciolle

    Amateur Blogger

  • Members
  • 375 posts
  • LocationFrance
  • Playing:ROSE Online
  • Server:leonis

Posted 10 February 2012 - 04:28 AM

awsome as always <3
  • 0

#12 RagingHormones

RagingHormones

    Awarded #1 Troll

  • Members
  • 733 posts
  • Playing:Pogo's Lounge

Posted 11 February 2012 - 06:17 PM

moar crap posted. rendered a drawing out and made a siggy. girliest thing i've made so far... this month lol
  • 0

#13 Oerba

Oerba

    Awarded #1 Troll

  • Members
  • 998 posts
  • Playing:Nothing

Posted 22 February 2012 - 03:24 PM

Keep them coming.
I personally love them ;)

How about making some as a reference to Yu-Gi-Oh?
  • 0

#14 RagingHormones

RagingHormones

    Awarded #1 Troll

  • Members
  • 733 posts
  • Playing:Pogo's Lounge

Posted 28 February 2012 - 01:00 AM

Done and done! It's very loose tho hehe

By no means does the latest image bear any intentional resemblance to anybody we particularly know. -_-

Edited by RagingHormones, 28 February 2012 - 01:13 AM.

  • 2

#15 Dusk1PS

Dusk1PS

    Too Legit To Quit

  • Members
  • 1355 posts
  • Playing:Ragnarok Online

Posted 28 February 2012 - 09:46 AM

LOLOLOL +1111
  • 0

#16 Galexy

Galexy

    Amateur Blogger

  • Members
  • 314 posts
  • LocationTexas, Usa
  • Playing:ROSE Online
  • Server:Leonis.

Posted 06 March 2012 - 03:48 PM

pretty, as always.
  • 0

#17 DigitalKitten

DigitalKitten

    Too Legit To Quit

  • Members
  • 4996 posts
  • Playing:ROSE Online
  • Server:Leonis, Draconis

Posted 12 March 2012 - 09:17 AM

I wanna challange you!.
Make a rose picture in pokémon theme :>
  • 0

#18 Cutiieee

Cutiieee

    Amateur Blogger

  • Members
  • 218 posts
  • Playing:ROSE Online
  • Server:Leonis

Posted 14 March 2012 - 09:34 PM

LOL Yugioh abridged!
  • 0

#19 EquiNoz

EquiNoz

    I made it Off Topic

  • Members
  • 22 posts
  • LocationJunon Near the Bridge
  • Playing:ROSE Online
  • Server:Leonis

Posted 15 March 2012 - 01:32 AM

It looks pretty sweet
  • 0

#20 Grievousx

Grievousx

    I made it Off Topic

  • Members
  • 53 posts
  • LocationU.S.A North Carolina
  • Playing:ROSE Online
  • Server:Leonis

Posted 15 March 2012 - 01:45 AM

Very nice +1. Also if you can I'd like to see dragon ball z and Gundam Wing. :D
  • 0

#21 RagingHormones

RagingHormones

    Awarded #1 Troll

  • Members
  • 733 posts
  • Playing:Pogo's Lounge

Posted 06 April 2012 - 07:46 PM

updated with the red ranger from THE JELLYBEAN TEAM
  • 0

#22 iZeph

iZeph

    I made it Off Topic

  • Members
  • 11 posts

Posted 06 April 2012 - 10:31 PM

^got me loling indeed!! :p_laugh:

and yeah, the hawker has its 'tidus-aura' or whatever you call it. still, GREAT JOB!! MAKE SOME MORE :p_love:
  • 0

#23 fadesurf225

fadesurf225

    Amateur Blogger

  • Members
  • 341 posts
  • LocationCliche Land
  • Playing:Nothing

Posted 12 April 2012 - 08:08 PM

You still amaze me Bora! You and you're work - are too awesome!
  • 0

#24 GlennFroggy

GlennFroggy

    I made it Off Topic

  • Members
  • 79 posts
  • LocationAvatar by: Bora
  • Playing:Nothing
  • Server:Leonis

Posted 15 April 2012 - 08:51 PM

can you post some of your other art work?
I like to see them. PLzzzz
  • 0

#25 RagingHormones

RagingHormones

    Awarded #1 Troll

  • Members
  • 733 posts
  • Playing:Pogo's Lounge

Posted 19 July 2012 - 11:29 AM

updated with clan pic
  • 0




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users