WarpPortal TV! - WarpPortal News - WarpPortal Community Forums

Jump to content


Photo

WarpPortal TV!


  • Please log in to reply
27 replies to this topic

#1 Hastur

Hastur

    Too Legit To Quit

  • Retired
  • 1553 posts
  • Playing:Nothing

Posted 13 June 2012 - 08:46 PM




This is your first installment of WarpPortal TV hosted by the Lovely Lita!

Lita will bring you all the latest and greatest news pertaining to WarpPortal and all of its titles. This week, Lita introduces Maestia, WarpPortal's newest title to be entering Closed Beta Testing soon! As well as info on the upcoming AM2 Convention where WarpPortal will be hosting a WarpPortal lounge area, and showcasing Maestia.

We'll be making more Episodes of WarpPortal TV in weeks to come!


Give us your feedback and let us know what you'd like to see next on WarpPortal TV!
  • 1

#2 Inubashiri

Inubashiri

    Loyal White Wolf

  • Members
  • 7646 posts
  • LocationWaterfall of the Nine Heavens
  • Playing:Ragnarok Online
  • Server:All

Posted 13 June 2012 - 08:46 PM

PSSSST THE YT LINK IS FUBAR'ED
  • 0

#3 Hastur

Hastur

    Too Legit To Quit

  • Retired
  • 1553 posts
  • Playing:Nothing

Posted 13 June 2012 - 08:50 PM

PSSSST THE YT LINK IS FUBAR'ED


uhhh what link? i just see a video?
  • 0

#4 Inubashiri

Inubashiri

    Loyal White Wolf

  • Members
  • 7646 posts
  • LocationWaterfall of the Nine Heavens
  • Playing:Ragnarok Online
  • Server:All

Posted 13 June 2012 - 08:54 PM

uhhh what link? i just see a video?


Sneak attack, good thing I screenshot'ed.
  • 0

#5 Rapsod

Rapsod

    Too Legit To Quit

  • Members
  • 3611 posts
  • LocationCroatia
  • Playing:Nothing
  • Server:Your Mom

Posted 14 June 2012 - 02:39 AM

what did i just watch O.o
  • 0

#6 Alexito

Alexito

    Too Legit To Quit

  • Members
  • 3611 posts
  • LocationHeaven
  • Playing:Requiem
  • Server:Euphoria

Posted 14 June 2012 - 02:48 AM

fix your older titles. thank you:)
  • 0

#7 Wizard

Wizard

    Too Legit To Quit

  • Members
  • 3957 posts
  • Playing:Ragnarok Online
  • Server:Ymir

Posted 14 June 2012 - 06:47 AM

Who's she? lol

That game sounds cool... there should me more games .hack//-like...
  • 0

#8 Maka

Maka

    Awarded #1 Troll

  • Members
  • 991 posts
  • LocationLimbo
  • Playing:Nothing

Posted 14 June 2012 - 07:33 AM

How do I win a poring plushy?
  • 0

#9 zr0rieu

zr0rieu

    Universal Translator

  • Members
  • 3475 posts
  • Playing:Ragnarok Online

Posted 14 June 2012 - 07:35 AM

PLUSHY!!!
  • 0

#10 StormHaven

StormHaven

    (ノ°▽°)ノ︵┻━┻

  • VMod Retired
  • 5432 posts
  • Playing:Dragon Saga
  • Server:Dekard

Posted 14 June 2012 - 01:09 PM

I fighting zr0 for that plushy. Come at me bro!
  • 0

#11 jjamie

jjamie

    I am New.

  • Members
  • 5 posts

Posted 14 June 2012 - 09:03 PM

hello Lita~ Look forward to seeing you again soon on TV :)
  • 0

#12 Kiryu

Kiryu

    Too Legit To Quit

  • Members
  • 2092 posts
  • LocationLily of Elon -Crystal Desert
  • Playing:Nothing
  • Server:Sea of Sorrows - GW2

Posted 14 June 2012 - 10:18 PM

what did i just watch O.o


+1

I'm still wondering what was that .-.
  • 0

#13 Chigikogou

Chigikogou

    Too Legit To Quit

  • Members
  • 1778 posts
  • Playing:Nothing

Posted 14 June 2012 - 10:52 PM

Its a bit awkward because nothing on that video really showed what the game is.
  • 0

#14 Talvis

Talvis

    Too Legit To Quit

  • Members
  • 1985 posts
  • LocationSomewhere in the Midwest
  • Playing:Ragnarok Online
  • Server:Renewal Chaos

Posted 15 June 2012 - 07:51 PM

I didn't think there were any female employees at Gravity.
:heh:
Great idea. It needs some polishing, but keep it up.
  • 0

#15 nikst3r

nikst3r

    Awarded #1 Troll

  • Members
  • 673 posts
  • LocationIn my bed
  • Playing:ROSE Online
  • Server:Draconis

Posted 16 June 2012 - 03:08 PM

good lord!

Posted Image
And please tell me were to buy that plushy!!
  • 0

#16 Lithi

Lithi

    Too Legit To Quit

  • Members
  • 1880 posts
  • Playing:Nothing

Posted 17 June 2012 - 02:10 AM

fix your older titles. thank you:)


agree !!!
  • 0

#17 Heart

Heart

    Too Legit To Quit

  • Members
  • 2871 posts
  • LocationSofa so good
  • Playing:Ragnarok Online
  • Server:Classic

Posted 17 June 2012 - 07:17 AM

sorry, i ll be straight forward, i didnt like it, it was dull, 90% off topic, voice could not be heard at times,too short

i can give you guys a link to a video for guide, i wont post it here cuz its against forums rules but man it wasnt good

i dont even understand what it was about....

Edit : Hastur on St.patrick video was muuuuccch much better tho ,it was fun to watch , i even have the video downloaded on my pc :P

Edited by Heart, 17 June 2012 - 07:19 AM.

  • 0

#18 Hallelujah

Hallelujah

    I made it Off Topic

  • Members
  • 37 posts

Posted 17 June 2012 - 12:18 PM

sorry, i ll be straight forward, i didnt like it, it was dull, 90% off topic, voice could not be heard at times,too short

i can give you guys a link to a video for guide, i wont post it here cuz its against forums rules but man it wasnt good

i dont even understand what it was about....

Edit : Hastur on St.patrick video was muuuuccch much better tho ,it was fun to watch , i even have the video downloaded on my pc :P



+1, I concur.


  • 0

#19 Rafa07

Rafa07

    Awarded #1 Troll

  • Members
  • 909 posts
  • Playing:Ragnarok Online
  • Server:Valkyrie/Classic

Posted 18 June 2012 - 07:03 AM

this video is too horrible, did anyone took a good look at it before lauch it was the first warpportal tv episode? this totally look it was made by twelve years old kids, please add more professionalism to it and take out that person from the camera i didnt understand half the things she said and that part "die, die, die" really -.-'? its look like something made over a knee on a hurry.
  • 0

#20 Dess

Dess

    Awarded #1 Troll

  • Members
  • 946 posts
  • Playing:Nothing

Posted 18 June 2012 - 12:34 PM

I didn't think there were any female employees at Gravity.

I didnt think there were ANY employees at Gravity.

Well anyways, gz warpportal on your new game you can break :)
  • 0

#21 Ekittykat

Ekittykat

    Amateur Blogger

  • Members
  • 135 posts
  • Playing:Nothing

Posted 19 June 2012 - 01:17 AM

After I watched this my face was like : ._.
wtf did I watch? XD
The ending omg..
  • 0

#22 Sandyman

Sandyman

    Too Legit To Quit

  • Members
  • 1677 posts
  • Playing:Nothing

Posted 19 June 2012 - 12:47 PM

try find your own Style Lita please.
not like RWJ from YT
and please next time not a Black T-Shirt again...
looking forward for another chance to see your Sweet Eyes... :ok:
  • 0

#23 Cleffy

Cleffy

    Too Legit To Quit

  • Members
  • 2364 posts
  • Playing:Requiem

Posted 10 July 2012 - 09:24 PM

So uhh, when is Gravity LLC gonna get serious about getting new players through communication and advertisement. The website is there, the games are ok enough. It does not take long to flood mmosite, mmorpg.com, onrpg, the escapist, ign, anime communities, steam, and youtube with sponsored links to Warpportal.com. Most of the tools are streamlined and make it easy for the customer to make an account, download the game, and pay for service.
  • 1

#24 Maka

Maka

    Awarded #1 Troll

  • Members
  • 991 posts
  • LocationLimbo
  • Playing:Nothing

Posted 11 August 2012 - 04:08 AM

Wow, really enjoying this. You guys are getting better with each episode. Episode 3 was really awesome and I hope to see more of this.

You guys need to promote this more though. Have ads to it in the forums and such. Front page. And maybe think about putting a video player inside the patchers.

Edited by Maka, 11 August 2012 - 04:10 AM.

  • 0

#25 Loyalty1

Loyalty1

    They pay me to post.

  • Members
  • 9069 posts
  • LocationCanada
  • Playing:Nothing
  • Server:♪ ♥ ♪

Posted 11 August 2012 - 07:57 AM

I love how Casey looks like he's expecting the playerbase to throw rocks at him in that video.

Which is 100% true.
  • 0




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users