PvP is literally dead! Merge Thor now! - Ragnarok 1 Community Chat - WarpPortal Community Forums

Jump to content


Photo
- - - - -

PvP is literally dead! Merge Thor now!


  • This topic is locked This topic is locked
52 replies to this topic

#1 1299150619045824270

1299150619045824270

    Awarded #1 Troll

  • Members
  • 784 posts

Posted 01 July 2019 - 02:42 PM

Why is the resistance to do this? There's no point resisting a merger. 

 

They are active at WOE too, I think its best for warpportal to push this.


  • 0

#2 Ashuckel

Ashuckel

    '-' intensifies

  • Members
  • 16714 posts
  • LocationJohto, Hoenn, Unova, Kalos, Alola
  • Playing:Ragnarok Online
  • Server:Chaos

Posted 01 July 2019 - 02:46 PM

or you could just buy your way into that server like on chaos if that seems attractive  :)


Edited by Ashuckel, 01 July 2019 - 02:48 PM.

  • 1

#3 1299150619045824270

1299150619045824270

    Awarded #1 Troll

  • Members
  • 784 posts

Posted 01 July 2019 - 02:59 PM

or you could just buy your way into that server like on chaos if that seems attractive  :)

 

If you can transfer me there I would  :heh:  :heh:  :heh:


  • 0

#4 Rockerox

Rockerox

    Too Legit To Quit

  • Members - No Sig
  • 4045 posts
  • LocationLeader Hermandad De Sagitarium
  • Playing:Ragnarok Online
  • Server:Chaos ( Renewall )

Posted 01 July 2019 - 02:59 PM

some day, is that it can also be that there are many op players, it would be ideal I think a gear for pvp, only that is all the other gear, that they do not work and that only works. to be more egalitarian and just be talent. and no gear. There are many little things, too many issues to fix and improve this. like the decline of woe castles since they only play 3 guilds for 20 castle, is not that much? I think it would be great 3 castle in total or even 2 castle, it would be more fun and more entertaining.

 

 

That is my simple opinion-

 

:no1:


  • 0

#5 Ashuckel

Ashuckel

    '-' intensifies

  • Members
  • 16714 posts
  • LocationJohto, Hoenn, Unova, Kalos, Alola
  • Playing:Ragnarok Online
  • Server:Chaos

Posted 01 July 2019 - 03:29 PM

no, i mean like exactly how you did on chaos ;)


  • 0

#6 lorenz1375

lorenz1375

    Too Legit To Quit

  • Members
  • 3353 posts
  • Playing:Nothing
  • Server:Fate/Grand Order NA

Posted 01 July 2019 - 04:05 PM

Pvp isnt exactly alive in thor as well

WoE is another matter :heh:
  • 1

#7 ninJedi

ninJedi

    Amateur Blogger

  • Members
  • 450 posts
  • LocationPH: I don't wanna disconnect, Mr.Smart
  • Playing:Ragnarok Online
  • Server:Thor

Posted 01 July 2019 - 06:51 PM

If you wanna try thor's woe scene then come to us, not the other way around lol

Hecc, it's even the best time to level some new characters on our server if you want
  • 0

#8 nyyaan

nyyaan

    Awarded #1 Troll

  • Members
  • 774 posts
  • Playing:Nothing

Posted 01 July 2019 - 07:26 PM

Go kill some MvPs and be pros! lol


  • 1

#9 andxres

andxres

    Awarded #1 Troll

  • Members
  • 808 posts
  • Playing:Ragnarok Online
  • Server:Chaos

Posted 02 July 2019 - 12:53 AM

well pvp is dead on chaos.
nice try btw.

Edited by andxres, 02 July 2019 - 12:54 AM.

  • 0

#10 canon019

canon019

    Amateur Blogger

  • Members
  • 312 posts
  • Playing:Ragnarok Online

Posted 02 July 2019 - 02:41 AM

Is there Thor WoE videos? i would like to watch it  :rice:


  • 0

#11 Rockerox

Rockerox

    Too Legit To Quit

  • Members - No Sig
  • 4045 posts
  • LocationLeader Hermandad De Sagitarium
  • Playing:Ragnarok Online
  • Server:Chaos ( Renewall )

Posted 02 July 2019 - 04:36 AM

video cool

 

for see and reflexionar 

 

https://www.youtube....h?v=ly_Ub9Lytk0


  • 0

#12 lorenz1375

lorenz1375

    Too Legit To Quit

  • Members
  • 3353 posts
  • Playing:Nothing
  • Server:Fate/Grand Order NA

Posted 02 July 2019 - 05:17 AM

Is there Thor WoE videos? i would like to watch it :rice:


Like every week one or two pops out with rival alliances showing off their stuff

Thor just dont... post much un forums and wouls rather use facebook which warpportal somehow always fail to realize
  • 0

#13 VanishingPoint

VanishingPoint

    Awarded #1 Troll

  • Members
  • 934 posts
  • Playing:Ragnarok Online
  • Server:Chaos

Posted 02 July 2019 - 05:37 AM

I've visited the PVP room a couple of times this week and it was empty every time I came.


  • 0

#14 lorenz1375

lorenz1375

    Too Legit To Quit

  • Members
  • 3353 posts
  • Playing:Nothing
  • Server:Fate/Grand Order NA

Posted 02 July 2019 - 05:53 AM

Dont ropd have something like a bot to see if theres someone inside?
  • 0

#15 Thanie

Thanie

    Amateur Blogger

  • Members
  • 264 posts

Posted 02 July 2019 - 07:34 AM

Merge Chaos into Thor


  • 0

#16 ninJedi

ninJedi

    Amateur Blogger

  • Members
  • 450 posts
  • LocationPH: I don't wanna disconnect, Mr.Smart
  • Playing:Ragnarok Online
  • Server:Thor

Posted 02 July 2019 - 07:49 AM

Merge iRO Thor into jRO
  • 0

#17 nyyaan

nyyaan

    Awarded #1 Troll

  • Members
  • 774 posts
  • Playing:Nothing

Posted 02 July 2019 - 09:34 AM

Merge iRO to RoM since people are RoM wanna be through afk leveling/grinding  :heh:


  • 0

#18 DessyRay

DessyRay

    Amateur Blogger

  • Members
  • 170 posts
  • LocationOn my favorite "Couch"
  • Playing:Ragnarok DS
  • Server:Hacked

Posted 02 July 2019 - 09:46 AM

If there any pvp room or woe without mvp cards or ocp set (vanilla gears). I would definitely join.


  • 0

#19 1299150619045824270

1299150619045824270

    Awarded #1 Troll

  • Members
  • 784 posts

Posted 02 July 2019 - 01:37 PM

If there any pvp room or woe without mvp cards or ocp set (vanilla gears). I would definitely join.

 

This is RO so gears are a factor lol


  • 0

#20 lorenz1375

lorenz1375

    Too Legit To Quit

  • Members
  • 3353 posts
  • Playing:Nothing
  • Server:Fate/Grand Order NA

Posted 02 July 2019 - 01:48 PM

They can always make an rwc setup pvp lol
  • 0

#21 1299150619045824270

1299150619045824270

    Awarded #1 Troll

  • Members
  • 784 posts

Posted 02 July 2019 - 03:26 PM

They can always make an rwc setup pvp lol

 

If they do that, why do we even buy OCP and over upgrade gears? Surely its not for PvM and WOE only.


  • 0

#22 Wolfen

Wolfen

    Amateur Blogger

  • Members
  • 450 posts

Posted 02 July 2019 - 03:32 PM

If they do that, why do we even buy OCP and over upgrade gears? Surely its not for PvM and WOE only.

 

for PvM since woe and pvp is dead


  • 0

#23 DessyRay

DessyRay

    Amateur Blogger

  • Members
  • 170 posts
  • LocationOn my favorite "Couch"
  • Playing:Ragnarok DS
  • Server:Hacked

Posted 02 July 2019 - 04:00 PM

If they do that, why do we even buy OCP and over upgrade gears? Surely its not for PvM and WOE only.

 

I buy it so I can solo ET or other instance due to all my friend and guildies disappeared.


  • 0

#24 TattooedChef

TattooedChef

    Amateur Blogger

  • Members
  • 343 posts
  • Playing:Ragnarok Online
  • Server:Chaos

Posted 02 July 2019 - 08:45 PM

To be honest Thor should have never been, they should have just been merged with Chaos from the start.

 


  • 0

#25 PIayboy

PIayboy

    Awarded #1 Troll

  • Members
  • 682 posts
  • LocationRiding on a rainbow.
  • Playing:Nothing

Posted 02 July 2019 - 09:54 PM

Go kill some MvPs and be pros! lol

 

rofl. he speaks justice  +1 :heh:


  • 1




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users