Quitting Ro:Tran - Ragnarok Online Community Chat - WarpPortal Community Forums

Jump to content


Photo
* * * * * 1 votes

Quitting Ro:Tran


  • Please log in to reply
98 replies to this topic

#1 aTID2

aTID2

    I made it Off Topic

  • Members
  • 61 posts
  • Playing:Ragnarok Online
  • Server:Chaos

Posted 07 January 2020 - 11:33 PM

Bye

It just Re:Start with UI

I don't care about UI,Option If it still using Revo system like Matk = Max Atk

First impression is bad, I don't wanna looks anythings more.

 

Straight 6 Hr Bad Feeling (Bad Quest,Bad Monster stat,Navigation that still bug)


  • 0

#2 nyyaan

nyyaan

    Awarded #1 Troll

  • Members
  • 870 posts
  • Playing:Nothing

Posted 07 January 2020 - 11:43 PM

That's fast and ez !


  • 0

#3 aTID2

aTID2

    I made it Off Topic

  • Members
  • 61 posts
  • Playing:Ragnarok Online
  • Server:Chaos

Posted 07 January 2020 - 11:45 PM

and i feels better  :heh: 

waiting for Chaos still better than bear to play ro tran right now


  • 1

#4 nyyaan

nyyaan

    Awarded #1 Troll

  • Members
  • 870 posts
  • Playing:Nothing

Posted 07 January 2020 - 11:50 PM

Yeah man me too. I am still waiting until Chaos get NOGH which ... I think WW3 will come and end before we even get NOGH!  :heh:


  • 0

#5 yamasakai90

yamasakai90

    Too Legit To Quit

  • Members
  • 2515 posts
  • LocationUnder the Ground
  • Playing:Ragnarok Online
  • Server:Chaos

Posted 08 January 2020 - 01:22 AM

Yeah man me too. I am still waiting until Chaos get NOGH which ... I think WW3 will come and end before we even get NOGH!  :heh:

 

I don't want WW3 to come.....  :sob:


  • 0

#6 VimaDias

VimaDias

    Amateur Blogger

  • Members
  • 111 posts
  • Playing:Ragnarok Online

Posted 08 January 2020 - 02:48 AM

Uh.... Ok...

 

I'm having fun with RT right now. Everyone is free to decide what to do as a hobby :)


  • 2

#7 Asukirin

Asukirin

    I made it Off Topic

  • Members
  • 55 posts

Posted 08 January 2020 - 02:54 AM

me too i quit , i am too old to re do Ragnarok online for the 10th times, if only Gravity will Remake RO with new graphic and same gameplay (AOE and Warcraft) maybe i will redo RO.


  • 0

#8 Busfare

Busfare

    I made it Off Topic

  • Members
  • 15 posts

Posted 08 January 2020 - 03:14 AM

Uh.... Ok...

 

I'm having fun with RT right now. Everyone is free to decide what to do as a hobby :)

 you are having fun with this horrible exp balance? never have i had my job level higher than my base level. and my god.... the exp is soooo low.


  • 0

#9 CrowSix

CrowSix

    I made it Off Topic

  • Members
  • 72 posts
  • LocationBrazil
  • Playing:Nothing
  • Server:Chaos

Posted 08 January 2020 - 03:32 AM

me too i quit , i am too old to re do Ragnarok online for the 10th times, if only Gravity will Remake RO with new graphic and same gameplay (AOE and Warcraft) maybe i will redo RO.

I guess a ARPG would make more sucess.


  • 0

#10 Loguin

Loguin

    I made it Off Topic

  • Members
  • 65 posts
  • Playing:Ragnarok Online
  • Server:Transcendence

Posted 08 January 2020 - 05:26 AM

The server is definitely not for everyone but I'm thoroughly enjoying it despite a few (expected) hitches with this soft launch. It's still in "beta" testing, just open beta. I'd advise just relaxing a bit and having fun if you're wanting to play. Chaos will be back in a few weeks for those of you that prefer it.


  • 0

#11 Lugal

Lugal

    I am New.

  • New Members
  • 9 posts
  • Playing:Nothing

Posted 08 January 2020 - 09:08 AM

Already Quited. Rushed Server, a lot of errors, misplaced monsters, no eden group, quests, unknow's items that WP even bother to include the item on  servers db and so on and on..... 

 

If you have fun with this bad configurated server,money grabber.... enjoy...


  • 0

#12 ninJedi

ninJedi

    Awarded #1 Troll

  • Members
  • 631 posts
  • LocationPH: I don't wanna disconnect, Mr.Smart
  • Playing:Ragnarok Online
  • Server:Thor

Posted 08 January 2020 - 09:56 AM

Players: *joins open beta expecting finalized and complete game
RT: *is still incomplete and full of bugs because it's still in Early-Access/ open BETA
Players:
Screen_Shot_2018-10-25_at_11.02.15_AM.pn
  • 5

#13 ShoLin

ShoLin

    Too Legit To Quit

  • Members
  • 1918 posts
  • Playing:Nothing
  • Server:Quit

Posted 08 January 2020 - 09:57 AM

 you are having fun with this horrible exp balance? never have i had my job level higher than my base level. and my god.... the exp is soooo low.

 

This is NOT chaos renewal.

 

What is the bloody point of getting to level 99 in a day?


  • 1

#14 Lugal

Lugal

    I am New.

  • New Members
  • 9 posts
  • Playing:Nothing

Posted 08 January 2020 - 10:27 AM

Players: *joins open beta expecting finalized and complete game
RT: *is still incomplete and full of bugs because it's still in Early-Access/ open BETA
Players:
Screen_Shot_2018-10-25_at_11.02.15_AM.pn

 

I play a beta game not expecting a complete game, but i'm not  expecting  a crude rushed game either.


  • 1

#15 nyyaan

nyyaan

    Awarded #1 Troll

  • Members
  • 870 posts
  • Playing:Nothing

Posted 08 January 2020 - 10:40 AM

This is NOT chaos renewal.

 

What is the bloody point of getting to level 99 in a day?

 

So I can WoE!?


  • 0

#16 ShoLin

ShoLin

    Too Legit To Quit

  • Members
  • 1918 posts
  • Playing:Nothing
  • Server:Quit

Posted 08 January 2020 - 10:55 AM

not yet


  • 0

#17 Boyeteers

Boyeteers

    Too Legit To Quit

  • Members
  • 1956 posts

Posted 08 January 2020 - 12:00 PM

Dude, nobody will put their butts in trying to fix some bugs and all those during holidays. So they just let these beta ppls do their job themselves trying to figure out some bugs in game itself. So new year bugnarok or not, they gotta make some money.
  • 0

#18 Panteperu

Panteperu

    Amateur Blogger

  • Members
  • 496 posts
  • Playing:Ragnarok Online
  • Server:Ragnarok Transcendence

Posted 08 January 2020 - 12:40 PM

Haha, more like some people is trying to make up any excuse to complain for the game difficulty.

I only wish the job exp wouldnt be so high and stay more tunned to the base exp
  • 0

#19 SuperK8

SuperK8

    I made it Off Topic

  • New Members
  • 15 posts
  • Playing:Nothing

Posted 08 January 2020 - 12:43 PM

Then quit. No one's stopping you. It's still too early to give any concrete judgement.


  • 0

#20 lorenz1375

lorenz1375

    Too Legit To Quit

  • Members
  • 3375 posts
  • Playing:Nothing
  • Server:Fate/Grand Order NA

Posted 08 January 2020 - 01:18 PM

So I can WoE!?


RO = WoE *nod"
  • 0

#21 aTID2

aTID2

    I made it Off Topic

  • Members
  • 61 posts
  • Playing:Ragnarok Online
  • Server:Chaos

Posted 08 January 2020 - 10:04 PM

Then quit. No one's stopping you. It's still too early to give any concrete judgement.

soooooooooo u are not the beta tester? or Re:start player?  :hmm: 

whos complain about Hard Leveling? It just Bug and Copy Paste server that already merge to Chaos  :questionmark: 

btw i just said quit Tran not Chaos  :rice: 

hqdefault.jpg


Edited by aTID2, 08 January 2020 - 10:06 PM.

  • 0

#22 MegaEdge

MegaEdge

    Awarded #1 Troll

  • Members
  • 546 posts
  • LocationSt-Jérôme, QC.
  • Playing:Ragnarok Online

Posted 09 January 2020 - 07:57 AM

Already Quited. Rushed Server, a lot of errors, misplaced monsters, no eden group, quests, unknow's items that WP even bother to include the item on  servers db and so on and on..... 

 

If you have fun with this bad configurated server,money grabber.... enjoy...

 

So many typing errors in 1 sentence, it hurts my eyes.

 

You know, when debating or bringing out facts you need proofs to back up your words.

 

And Mods should just lock this thread since it's only made for seeking attention.


  • 1

#23 SuperK8

SuperK8

    I made it Off Topic

  • New Members
  • 15 posts
  • Playing:Nothing

Posted 09 January 2020 - 08:08 AM

soooooooooo u are not the beta tester? or Re:start player?  :hmm: 

whos complain about Hard Leveling? It just Bug and Copy Paste server that already merge to Chaos  :questionmark: 

btw i just said quit Tran not Chaos  :rice: 

hqdefault.jpg

 

Chaos is a also bug server  and have been plague by bots fors years with the entire player base benefiting from them indirectly and is p2w 1000%.


  • 0

#24 S207

S207

    Too Legit To Quit

  • Members
  • 1547 posts
  • LocationCancun MX
  • Playing:Ragnarok Online
  • Server:iRO Chaos

Posted 09 January 2020 - 11:05 AM

I read all your comentarios, what a beloved comunidad we have here. I played until the training grounds and watch a guy with a chat wich belongs to a discord server where claim to bypass the EAC (wich, btw seems to be able to do it in other servers). So its la misma gata pero revolcada que iRO.

 

Como sea, I'm very worry about the iRO Chaos ATM, have my doubs if they gonna implement these updates into our server, or will take a plain new server and include our data, any of those cases comes with lots of bugs, bugs wich exist in ROT, or bugs may be created from nowhere if such a bunch of new updates are placed at once. If its the first scenario, im expecting a "we did a skill/stat reset on all chars" wich is bad coz cant remember my 60+ skill/stats's chars, If its the second scenario, well, they have full two months to fix every bug they find, but will have a week with bugs and broadcast "We have to reset Chaos to fix something" for two days.

 

I stick to Chaos, Chaos will be my home till the doom day. Pensaba pasar algo de tiempo en ROT, but training grounds its the far I can take from this new experience.

 

Farewell my amigos, see you in febrero.

 

 

EDIT:

I sustain my theory, they early open ROT and push Chaos Re-Open a month to drag us into ROT, maybe we never know if that was the case, but its my theory.


Edited by S207, 09 January 2020 - 11:36 AM.

  • 0

#25 xSwain

xSwain

    Amateur Blogger

  • Members
  • 160 posts
  • Playing:Nothing

Posted 09 January 2020 - 11:41 AM

EAC bypass exists, but you have to pay monthly for each botting account, so EAC is still worthy.

 

And yes, ROT is crowded because they almost forced Chaos players to play on ROT. And its not so "early version", since exp table was super easy on the first 2 days of CBT, then they changed to something really strange.

 

The cash shop is fine atm too, p2fast at free server is normal.

 

The problem will come when the competitive aspect of the game starts, every server is amazing until cheat/dupe speculation and op stuff on loot boxes.


Edited by xSwain, 09 January 2020 - 11:46 AM.

  • 1




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users