[Renewal+Classic] July 31st Maintenance - Page 2 - Ragnarok: Patch History - WarpPortal Community Forums

Jump to content


Photo

[Renewal+Classic] July 31st Maintenance


  • Please log in to reply
131 replies to this topic

#26 Oda

Oda

    Overseas

  • Community Managers
  • 10182 posts
  • Twitter:@Oda_CM
  • LocationAmatsu
  • Playing:Ragnarok Online

Posted 31 July 2012 - 04:28 PM

115-130 changed to Cornus/Naga

RE: 135-150: The current TI system only works for two monsters at a time.
  • 1

#27 MrTyranitar

MrTyranitar

    Too Legit To Quit

  • Members
  • 2298 posts
  • Playing:Nothing
  • Server:lol

Posted 31 July 2012 - 04:34 PM

115-130 changed to Cornus/Naga

RE: 135-150: The current TI system only works for two monsters at a time.

135-150: We had two weeks of all six Bio3 monsters.

It can handle more than two.

Edited by MrTyranitar, 31 July 2012 - 04:34 PM.

  • 3

#28 loveSummer

loveSummer

    Amateur Blogger

  • Members
  • 209 posts
  • Playing:Ragnarok Online

Posted 31 July 2012 - 04:39 PM

Classic:

????????


can't wait
  • 0

#29 AsurABl00d

AsurABl00d

    Too Legit To Quit

  • Banned
  • 1076 posts
  • LocationBehind You
  • Playing:Ragnarok Online
  • Server:iRO-Chaos

Posted 31 July 2012 - 04:45 PM

Nice for 135-150 easy leveling
  • 0

#30 Shisui

Shisui

    Amateur Blogger

  • Members
  • 267 posts
  • LocationIGN: Luning-ning
  • Playing:Ragnarok Online
  • Server:Valkyrie

Posted 31 July 2012 - 04:47 PM

hmmm ain't naga and cornus 117 and 120 monsters :hmm: ? Can you replace it with a higher level mob like 127 to 134? I can't believe that this weeks rachel sanctuary turn in [105 -120] [Vanberk 123, Isilla 124] has higher level mobs than the next week's turn in :bash: .
  • 0

#31 Xyst

Xyst

    Amateur Blogger

  • Members
  • 347 posts
  • Playing:Ragnarok Online
  • Server:Valkyrie

Posted 31 July 2012 - 04:49 PM

Nice for 135-150 easy leveling

I just hope a kind of Demon or Insect mob in the map or this will be a Not fun ranger solo all the time. Dolomes in the map never hurt.
  • 0

#32 FishyFishh

FishyFishh

    Amateur Blogger

  • Members
  • 195 posts

Posted 31 July 2012 - 05:46 PM

Uh Bio's Sniper only drops it.......
  • 1

#33 Mencret

Mencret

    I made it Off Topic

  • Members
  • 44 posts

Posted 31 July 2012 - 05:48 PM

Classic:
Anti Bot system.

just my dream.....
  • 3

#34 wasabee

wasabee

    Awarded #1 Troll

  • Members
  • 687 posts
  • LocationDarkroom
  • Playing:Ragnarok Online
  • Server:Valkyrie

Posted 31 July 2012 - 06:07 PM

Can we make chibi pope tradable?



im sick of promised bout chibi pope being tradeable
cuz they always said that this hat will be tradeable but it almost 3-4 months since the hat released and still no action untill now :p_err: :p_err: :p_err:
  • 1

#35 Cylon

Cylon

    Amateur Blogger

  • Members
  • 149 posts
  • Playing:Ragnarok Online
  • Server:Chaos

Posted 31 July 2012 - 06:36 PM

Is the Niff Spotlight leaving or staying?
  • 0

#36 Wontel

Wontel

    I made it Off Topic

  • Members
  • 16 posts

Posted 31 July 2012 - 06:40 PM

What is this Eat gear? o:
  • 1

#37 Akami

Akami

    Too Legit To Quit

  • Members
  • 1120 posts
  • LocationHell
  • Playing:Ragnarok Online
  • Server:Ymir

Posted 31 July 2012 - 06:46 PM

Bio2 monsters on their own are a bad choice for TI's the way they're set up now. It was only good in the past because there were SIX monsters in the TI count, totaling much more exp than a kasa/salamander TI. If it's just a measly two, why even bother.

135-150: We had two weeks of all six Bio3 monsters.

It can handle more than two.

This. A million times, this.
I understand if you don't want us getting an easy TI that gives a colossal amount of experience, just don't lie to cover it up.

Edited by Akami, 31 July 2012 - 06:49 PM.

  • 0

#38 kasshin

kasshin

    Too Legit To Quit

  • Members
  • 3686 posts
  • Playing:Ragnarok Online
  • Server:Chaos

Posted 31 July 2012 - 07:10 PM

im sick of promised bout chibi pope being tradeable
cuz they always said that this hat will be tradeable but it almost 3-4 months since the hat released and still no action untill now :p_err: :p_err: :p_err:


XD johannes you want one too eh? :heh:
  • 0

#39 wasabee

wasabee

    Awarded #1 Troll

  • Members
  • 687 posts
  • LocationDarkroom
  • Playing:Ragnarok Online
  • Server:Valkyrie

Posted 31 July 2012 - 07:24 PM

XD johannes you want one too eh? :heh:



YES as one of my collect plus my hubby wants to give his chibi pope hat to me and i've been waiting like a forever to get it :p_cry: :p_cry: :p_cry:
  • 0

#40 OccultPriest

OccultPriest

    Amateur Blogger

  • Members
  • 354 posts
  • Playing:Ragnarok Online
  • Server:Classic Loki

Posted 31 July 2012 - 07:25 PM

??????....? dnt focus on renewal. dn't ya know no one plays those broken servers anymore XD
  • 0

#41 RajiRajin

RajiRajin

    I made it Off Topic

  • Members
  • 47 posts

Posted 31 July 2012 - 07:40 PM

Another MVP tames on the event's prize! XD
I want Lady Tanee or Boitata taming item lol :heh:

If Naga and cornus hopefully u will put it inside the Dicastes map like last times, it doesnt took awhile like it was in splendide's big map..
Also, if u could add demons or insects mobs too, it will help us recruiting AS Ranger easier :rice:
  • 0

#42 Defstatic

Defstatic

    I made it Off Topic

  • Members
  • 80 posts
  • LocationVancouver, WA
  • Playing:Ragnarok Online
  • Server:Ymir

Posted 31 July 2012 - 07:46 PM

When is daily quen coming back? There's been no news on his "revamping" since his removal.
  • 0

#43 Brenson

Brenson

    Amateur Blogger

  • Members
  • 381 posts

Posted 31 July 2012 - 07:54 PM

??????....? dnt focus on renewal. dn't ya know no one plays those broken servers anymore XD

woah, remind me which server shuts down twice an hour every hour since it went live? the last time i had a problem with the renewal servers was the login crap that went down months and months ago.
  • 0

#44 OccultPriest

OccultPriest

    Amateur Blogger

  • Members
  • 354 posts
  • Playing:Ragnarok Online
  • Server:Classic Loki

Posted 31 July 2012 - 07:59 PM

Two words for you Brenson "Renewal Noob"
  • 0

#45 michaeleeli

michaeleeli

    Too Legit To Quit

  • Members
  • 2784 posts
  • Playing:Ragnarok Online
  • Server:Yggdrasil/Chaos

Posted 31 July 2012 - 08:03 PM

hm sports event? its the one where you can get soccer headgears right =p?
im aiming for that glorious soccer~~~~~
  • 1

#46 Riakuta

Riakuta

    Too Legit To Quit

  • Members
  • 4153 posts
  • LocationNeed to Know
  • Playing:Ragnarok Online
  • Server:Chaos

Posted 31 July 2012 - 08:05 PM

135-150 - Kavach Icarus, Wickebine Tres :ani_awsm:
  • 0

#47 Facekiller

Facekiller

    They pay me to post.

  • Members
  • 9780 posts
  • Playing:Ragnarok Online
  • Server:CHAOS

Posted 31 July 2012 - 08:06 PM

FFS can we have one thread where somebody from classic doesnt come in talking about "renewal sucks"... just one thread.. just one.. thats all im asking for.. just one little thread... dont like it dont play it... but for the love of god we dont need to hear about your OPINIONS about the version of the game you dont play...
  • 10

#48 RajiRajin

RajiRajin

    I made it Off Topic

  • Members
  • 47 posts

Posted 31 July 2012 - 08:06 PM

Two words for you Brenson "Renewal Noob"


I think u need to calm down, don't worry they give both of server something new in the maintanance,

Renewal:

Arrivals: Summer Sports Festa prelude event!
bla bla bla

Classic:

????????
  • 1

#49 EndovDaze

EndovDaze

    Awarded #1 Troll

  • Members
  • 756 posts
  • LocationSoCal
  • Playing:Ragnarok Online
  • Server:Chaos/Loki

Posted 31 July 2012 - 08:07 PM

So many question marks, can't wait.
  • 0

#50 IsisThump

IsisThump

    Too Legit To Quit

  • RO Fungineering
  • 1863 posts
  • LocationEden
  • Playing:Ragnarok Online
  • Server:Renewal~

Posted 31 July 2012 - 08:07 PM

hm sports event? its the one where you can get soccer headgears right =p?
im aiming for that glorious soccer~~~~~


Omg yes! I want those headgears xD!

FFS can we have one thread where somebody from classic doesnt come in talking about "renewal sucks"... just one thread.. just one.. thats all im asking for.. just one little thread... dont like it dont play it... but for the love of god we dont need to hear about your OPINIONS about the version of the game you dont play...


YES HONESTLY! They need to separate Classic and Renewal maintenance notes.
  • 0




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users