Post your Malangdo Weapon Enchant results - Page 2 - Ragnarok subforum archives - WarpPortal Community Forums

Jump to content


Photo

Post your Malangdo Weapon Enchant results


  • This topic is locked This topic is locked
167 replies to this topic

#26 DrAzzy

DrAzzy

    Really Azzy? Already?

  • VMod Retired
  • 15606 posts
  • LocationNew England
  • Playing:Ragnarok Online
  • Server:Chaos-Clandestine Society

Posted 21 November 2012 - 10:19 PM

sorry i didn't keep track of every single enchant i did before. here are my enchants for TSOD (caster, A coins):

slot 1:

1x INT+5
1x INT+4
5x INT+3
2x INT+2
3x DEX+3
4x DEX+2
2x Spell 3
2x Spell 4

Slot 2:

1x INT+4
1x INT+2
1x DEX+3
1x Spell 4



Thanks!

Moar plox!
  • 0

#27 CeruleanGamer

CeruleanGamer

    They pay me to post.

  • Members
  • 7685 posts
  • LocationChicago, IL
  • Playing:Ragnarok Online
  • Server:Yggdrasil, Ymir

Posted 22 November 2012 - 04:55 AM

Also enchanted a TSoD with A coins. Here were my results:

1st slot:
Dex+2
Dex+2
Spell2
MATK1
Int+2
Spell2
Spell2
Int+2
MATK1
Spell2
Spell4

2nd slot:
Int+4
Int+2
Dex+2
Spell2
Spell5

Spell4 + Spell 5 TSoD ftw! <3

Edited by CeruleanGamer, 22 November 2012 - 04:58 AM.

  • 0

#28 asayuu

asayuu

    Too Legit To Quit

  • Members
  • 2762 posts
  • Playing:Ragnarok Online

Posted 22 November 2012 - 10:07 AM

This post includes WHIPS.

Spoiler

  • 0

#29 Kadelia

Kadelia

    Rainbow Sparkle, Go!

  • Members
  • 14312 posts
  • LocationVirginia, USA
  • Playing:Ragnarok Online
  • Server:Chaos/Renewal

Posted 23 November 2012 - 06:55 AM

whips should all be 0.5 multiplier because they sueck and deserve it
  • 0

#30 DrAzzy

DrAzzy

    Really Azzy? Already?

  • VMod Retired
  • 15606 posts
  • LocationNew England
  • Playing:Ragnarok Online
  • Server:Chaos-Clandestine Society

Posted 24 November 2012 - 12:47 AM

Thanks. Anyone seen Matk+2% yet?
  • 0

#31 DrAzzy

DrAzzy

    Really Azzy? Already?

  • VMod Retired
  • 15606 posts
  • LocationNew England
  • Playing:Ragnarok Online
  • Server:Chaos-Clandestine Society

Posted 25 November 2012 - 09:06 PM

Magic 2 has been confirmed possible from caster enchant.
  • 0

#32 Wizard

Wizard

    Too Legit To Quit

  • Members
  • 3957 posts
  • Playing:Ragnarok Online
  • Server:Ymir

Posted 25 November 2012 - 09:58 PM

Hmm... kinda a 13% chance to get a spell 4 on enchant 1 every try and 45% chance to do so on second enchant...

PS: Forgot to add that this is for Caster only using Grade A coins.

Edited by Wizard, 25 November 2012 - 10:06 PM.

  • 0

#33 AmonRA

AmonRA

    Too Legit To Quit

  • Members
  • 1926 posts
  • LocationUS
  • Playing:Ragnarok Online
  • Server:Chaos

Posted 25 November 2012 - 10:36 PM

With A Coins: (Caster)

Mental Stick:

1st
Spell LV 4

2nd
Spell LV 5

Kronos:

1st

INT 4
INT 5
DEX 3
Spell LV 3

2nd
INT 4
DEX 2
DEX 4
Spell LV 3

Combat Knife

1st

INT 3
MATK 1% (LOL)
INT 2

2nd

DEX 3
Spell LV 3
Spell LV 2

Edited by AmonRA, 25 November 2012 - 10:55 PM.

  • 0

#34 DrAzzy

DrAzzy

    Really Azzy? Already?

  • VMod Retired
  • 15606 posts
  • LocationNew England
  • Playing:Ragnarok Online
  • Server:Chaos-Clandestine Society

Posted 25 November 2012 - 10:41 PM

dex 4 and int 1?

I didn't know those could be awarded - you sure about those?
  • 0

#35 AmonRA

AmonRA

    Too Legit To Quit

  • Members
  • 1926 posts
  • LocationUS
  • Playing:Ragnarok Online
  • Server:Chaos

Posted 25 November 2012 - 10:54 PM

dex 4 and int 1?

I didn't know those could be awarded - you sure about those?

Wrong sorry, INT 2 (36 hours working and playing) i need sleep now X____X
  • 0

#36 hmc317

hmc317

    Too Legit To Quit

  • Members
  • 1461 posts
  • Playing:Ragnarok Online
  • Server:Chaos

Posted 26 November 2012 - 12:00 AM

i used only grade A coins for all enchants and no resets

Wild Beast Claw:

Melee:
Enchant 1
Fighting Spirit 7 -x1
Sharp 3 -x2
Agi +2 -x2
Enchant 2
Fighting Spirit 6 - x1
Agi +3 -x2
Posted Image
  • 0

#37 DrAzzy

DrAzzy

    Really Azzy? Already?

  • VMod Retired
  • 15606 posts
  • LocationNew England
  • Playing:Ragnarok Online
  • Server:Chaos-Clandestine Society

Posted 26 November 2012 - 12:49 AM

i used only grade A coins for all enchants and no resets

Wild Beast Claw:

Melee:
Enchant 1
Fighting Spirit 7 -x1
Sharp 3 -x2
Agi +2 -x2
Enchant 2
Fighting Spirit 6 - x1
Agi +3 -x2
Posted Image

Nice! That's one hell of a katar!

Totally buries a Durga.
  • 0

#38 magiccircle

magiccircle

    Amateur Blogger

  • Members
  • 250 posts

Posted 26 November 2012 - 05:14 PM

Thorn Staff of Darkness 120KP

Spell 5, Spell 5
  • 0

#39 Kadelia

Kadelia

    Rainbow Sparkle, Go!

  • Members
  • 14312 posts
  • LocationVirginia, USA
  • Playing:Ragnarok Online
  • Server:Chaos/Renewal

Posted 26 November 2012 - 05:17 PM

Thorn Staff of Darkness 120KP

Spell 5, Spell 5

:omg:

That is just stupidly lucky!
  • 0

#40 michaeleeli

michaeleeli

    Too Legit To Quit

  • Members
  • 2784 posts
  • Playing:Ragnarok Online
  • Server:Yggdrasil/Chaos

Posted 27 November 2012 - 10:07 PM

Eraser: Costs 4 Grade A coins per try
+5 agi x2
+4 agi x1
+Fighting spirit 5 x1
+1 Aspd x1

Ledger of Death: Costs 8 Grade A coins per try
+Sharp 2 x11
+Sharp 3 x4
+Fighting Spirit 6 x8
+Fighting Spirit 5 x5
+2 Agi x6
+4 Agi x5
+1 aspd x1

Aspd seems to be the hardest to get...I wasted like 3k KP on my ledger of death, and got +1aspd and +2agi in the end. Good enough for now =/
  • 0

#41 DrAzzy

DrAzzy

    Really Azzy? Already?

  • VMod Retired
  • 15606 posts
  • LocationNew England
  • Playing:Ragnarok Online
  • Server:Chaos-Clandestine Society

Posted 27 November 2012 - 10:44 PM

Eraser: Costs 4 Grade A coins per try
+5 agi x2
+4 agi x1
+Fighting spirit 5 x1
+1 Aspd x1

Ledger of Death: Costs 8 Grade A coins per try
+Sharp 2 x11
+Sharp 3 x4
+Fighting Spirit 6 x8
+Fighting Spirit 5 x5
+2 Agi x6
+4 Agi x5
+1 aspd x1

Aspd seems to be the hardest to get...I wasted like 3k KP on my ledger of death, and got +1aspd and +2agi in the end. Good enough for now =/

Yes, yours is first i've heard of it.

Thanks

And why are you putting melee type enchants on eraser?



We still need more data, especially for ranged attack. We have ~90 samples for caster and melee, but only 30 for ranged.

Edited by DrAzzy, 27 November 2012 - 10:46 PM.

  • 0

#42 hmc317

hmc317

    Too Legit To Quit

  • Members
  • 1461 posts
  • Playing:Ragnarok Online
  • Server:Chaos

Posted 27 November 2012 - 11:16 PM

We still need more data, especially for ranged attack. We have ~90 samples for caster and melee, but only 30 for ranged.


here's some crappy ranged enchants

Dragon Wing Bow

Enchant 1
Expert Archer 2 - x1
Agi +2 - x1
Agi +3 - x1
Agi +4 - x1
Agi +5 - x1
Enchant 2
Expert Archer 2 - x1
Sharp 2 - x1
Sharp 3 - x2
  • 0

#43 beaupoem

beaupoem

    Too Legit To Quit

  • Members
  • 4239 posts
  • LocationMora
  • Playing:Ragnarok Online
  • Server:Chaos

Posted 27 November 2012 - 11:17 PM

Grimtooth, 2 Class A coins, Ranged

Slot 1:

2x AGI+2
2x AGI+3
2x Expert Archer 3
2x Sharp 2
1x Expert Archer 4

Slot 2:

1x Expert Archer 4
3x AGI+2
1x AGI+3
1x AGI+4
1x ASPD+1
1x Sharp 2
1x Expert Archer 3

give me a hurricane fury and i'll get some more ranged enchant results for you :ok:
  • 0

#44 CeruleanGamer

CeruleanGamer

    They pay me to post.

  • Members
  • 7685 posts
  • LocationChicago, IL
  • Playing:Ragnarok Online
  • Server:Yggdrasil, Ymir

Posted 28 November 2012 - 07:41 AM

Thorn Staff of Darkness 120KP

Spell 5, Spell 5


I would like to see a screenshot of that one. lol
  • 0

#45 beaupoem

beaupoem

    Too Legit To Quit

  • Members
  • 4239 posts
  • LocationMora
  • Playing:Ragnarok Online
  • Server:Chaos

Posted 28 November 2012 - 06:07 PM

here we go again:

Ballista[1], 2 Class A Coins, Ranged

Slot 1:

1x AGI+2
1x AGI+3
1x AGI+5
2x Expert Archer 3

Slot 2:

2x Sharp 3
1x AGI+2
1x Expert Archer 5
  • 0

#46 DrAzzy

DrAzzy

    Really Azzy? Already?

  • VMod Retired
  • 15606 posts
  • LocationNew England
  • Playing:Ragnarok Online
  • Server:Chaos-Clandestine Society

Posted 28 November 2012 - 06:08 PM

here we go again:

Ballista[1], 2 Class A Coins, Ranged

Slot 1:

1x AGI+2
1x AGI+3
1x AGI+5
2x Expert Archer 3

Slot 2:

2x Sharp 3
1x AGI+2
1x Expert Archer 5

Grats on the first EA 5 i've heard of!
  • 0

#47 AmonRA

AmonRA

    Too Legit To Quit

  • Members
  • 1926 posts
  • LocationUS
  • Playing:Ragnarok Online
  • Server:Chaos

Posted 28 November 2012 - 08:42 PM

WTH?!
i try to enchant Kaiser Knuckle and NPC dont give to me option enchants (Melee/Caster/Ranged) only directly give to me (yeah with A Coins) this:

Posted Image

INT 1 (yeah this time is no wrong info)
STR 2

is normal? O.o

Edited by AmonRA, 28 November 2012 - 08:48 PM.

  • 0

#48 DrAzzy

DrAzzy

    Really Azzy? Already?

  • VMod Retired
  • 15606 posts
  • LocationNew England
  • Playing:Ragnarok Online
  • Server:Chaos-Clandestine Society

Posted 28 November 2012 - 09:06 PM

WTH?!
i try to enchant Kaiser Knuckle and NPC dont give to me option enchants (Melee/Caster/Ranged) only directly give to me (yeah with A Coins) this:

Posted Image

INT 1 (yeah this time is no wrong info)
STR 2

is normal? O.o

Looks like you were enchanting with B grade coins.
  • 0

#49 CeruleanGamer

CeruleanGamer

    They pay me to post.

  • Members
  • 7685 posts
  • LocationChicago, IL
  • Playing:Ragnarok Online
  • Server:Yggdrasil, Ymir

Posted 28 November 2012 - 09:14 PM

A coins aren't that color. You prolly converted them to B coins by accident.... :P
  • 0

#50 kissme13

kissme13

    Awarded #1 Troll

  • Members
  • 668 posts

Posted 29 November 2012 - 04:09 AM

I know it's out of topic but may I know why enchant combat knife with spell?

Edited by kissme13, 29 November 2012 - 04:10 AM.

  • 0




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users